Продавець ТОВ "ЄВРОКУЛ" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
17 відгуків
ПРОГРАМИ ПІДБОРУПОЧАТИ

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (завтра, 12.02).

ХОЛОДИЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ

РИНОК ЗАМОРОЖЕНИХ ПРОДУКТІВ – ХТО З НАМИ НА КОНФЕРЕНЦІЮ?

РИНОК ЗАМОРОЖЕНИХ ПРОДУКТІВ – ХТО З НАМИ НА КОНФЕРЕНЦІЮ?

КИЇВ 11 березня 2020р.

Конференція IcyForum – захід про бізнес з виробництва заморожених напівфабрикатів, ягід, bakery і морозива в Україні. IcyForum об'єднає власників і топ-менеджерів українських підприємств з метою отримання нової інформації про ринок і про можливості розвитку бізнесу і ринків збуту.

КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ конференції (попередньо*)

РИНОК : Український ринок замороженої продукції в цифрах і фактах. Світові та європейські тренди. Споживчі переваги в Україні й у світі. Драйвери зростання категорії. Хіти продажів: у чому секрети успіху?

ЗБУТ: Аналіз каналів збуту, аналітика продажу через торговельні мережі. Крафт – загроза або можливість? Розвиток альтернативних каналів збуту, франшиз, торгівлі in sale – досвід в Україні і за кордоном. Бренд, упаковка, промо, діджитал-маркетинг – сучасні ефективні методики.

БІЗНЕС: Зниження сезонного фактора для підвищення прибутковості: бізнес-можливості та досвід. Аналіз ринків заморожених ягід, напівфабрикатів та ін. продуктів заморозки. Перспективні ніші і нові продукти. Інновації у виробництві та упаковці.

ЕКСПОРТ: Аналіз перспективних напрямків і продуктів експорту. Акцент на Скандинавських країнах, Канаді, ЄС, СНД. Кейси експорту заморожених продуктів – success stories та fuck ups. Алгоритми виходу на нові експортні ринки. Державна підтримка – ілюзія або шанси?

ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ: Прогрес сучасних харчових підприємств неможливий без запровадження енергоефективних і високотехнологічних виробничих процесів. Розгляд енергозбереження, як фактора підвищення прибутковості, який забезпечує довготривалу стратегію розвитку виробництва.

СПІКЕРИ:

Ігор Гут - Керуючий партнер шведсько-українського проекту «Develop Your Bussiness Україна»; системний дослідник бізнесу і конкуренції; входить до складу Наглядової та Дорадчої Ради українських і міжнародних компаній, допомагає при виході на експорт Швеції.

Андрій Длігач , Генеральний директор «Advanter Group»; пропонує комплексні та точкові проекти щодо посилення ринкових позицій, оптимізації діяльності, підвищення прибутковості, сприяння у досягненні мети. Стратегії-брендинг-маркетинг-управління-дослідження.

Ігор Шульга - Директор з розвитку компанії GFC Global Trade, яка є фахівцем в організації харчування на АЗК,в тому числі і шокової заморозки, допомагає забезпечити регулярні поставки в країни ЄС, Північної Америки та Австралії.

Ірина Гарслян - Директор стратегічного розвитку «Nielsen»; працює в одній з глобальних компаній, яка надає послуги з вимірювання і поліпшення бізнес-результатів, є ключовим джерелом інформації про те, що споживачі вибирають і купують.

Ольга Трофимцева - Виконуюча обов'язки міністра аграрної політики і продовольства України. Експерт з питань національної і міжнародної стандартизації та уніфікації Німецького союзу молочної промисловості, допомагає в питаннях європейської інтеграції.

Марина Забарило - Комерційний директор «GFK Україна», займається інноваційними аналітичними рішеннями, які дають відповіді на ключові бізнес-питання споживачів, ринків, брендів та медіа - зараз і в майбутньому.

 Марина Петрова - Генеральний директор Petrova Five Consulting, що спеціалізується на створенні брендів, маркетингу та управління дистрибуцією споживчих (FMCG) і продовольчих товарів, допомагає клієнтам правильно пакувати їх продукти і ефективно продавати в роздрібних мережах, отримуючи максимум прибутку.

Хенрік Данусевич - Президент Латвійської Асоціації торговців, радник Європейської комісії з питань торгівлі та радник Європейського комітету з економічних та соціальних питань. Керує торговим радою центральної та східної Європи «EuroTrade», допомагає розвивати економічне співробітництво з партнерами Латвійської Республіки.

Гринько володимир - Генеральний директор компанії Еврокул, яка спеціалізується на поставках обладнання на харчові підприємства України. Основний напрямок компанії – це розробка концепції енергозбереження при будівництві об'єктів зберігають продукти харчування, масово реалізовують проекти по виробництву агрегатних енергозберігаючих рішень.

 

Отримати програму конференції можна тут https://bitrix24public.com/fprevents.bitrix24.ua/form/72/d7b2jw/

З питань участі звертайтеся до організаторів - https://icy.fprconf.com/

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner